דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה - 2 פתיחים מעולים 

מאת    [ 12/03/2011 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 5959 פעמים ]

פתיח פוקוס – באופן אישי זה אחד הפתיחים החביבים והאהובים עליי ב-אומנות הפיתוי. הקרדיט לפתיח הזה שייך לבחור מארצות הברית בשם ג'אגלר אבל אני בטוח שברגע שתקרא עליו אתה תבין שבעבר יצא לך לפתוח שיחה באמצעות שימוש בפתיח פוקוס בלי ששמת לב. כשאתה מתחיל לדבר עם בחורה היא בדרך כלל נמצאת בסיטואציה מסוימת. למשל, היא יכולה לטייל בקניון ולהסתכל על חלונות ראווה, היא יכול לשבת עם חברה בבית קפה ועוד. לפי סודות הפיתוי, פתיח פוקוס בעצם מציע לבדוק היכן נמצאת תשומת הלב של הבחורה כשאתה מתחיל לדבר איתה ולהתחיל את השיחה בהתאם. הנה כמה דוגמאות בשביל לחדד את המסר של איך להתחיל עם בחורה:
הזכרנו מקודם בחורה מטיילת בקניון ומסתכלת על חלונות ראווה, מקרה נפוץ מאד לפי אומנות הפיתוי. נניח שאתה רואה את הבחורה מסתכלת על חלון ראווה של חנות תכשיטים. אתה יכול לומר לה: "את צריכה למצוא בעל עשיר בשביל שיקנה לך מלא תכשיטים" או "אני לא חושב שהתכשיטים פה יתאימו לך, נראה לי הסגנון שלך קצת שונה מהסגנון של החנות הזאת, את צריכה ללכת לחנות אחרת". שים לב מה קורה פה – אתה בעצם נכנס לעולם שלה ודרך זה מתחיל לדבר איתה. לדוגמא, אתה רואה בחורה במועדון מסתכלת ומחפשת מישהי (כנראה שהיא מחפשת את חברה שלה). לפי סודות הפיתוי אתה יכול לגשת אליה ולומר לה משהו בסגנון: "אני רואה שאת מחפשת פה גברים חתיכים, האמת שאין כאן הרבה חתיכים אבל נראה לי שיש כמה באזור ההוא". כלומר, אתה לא חייב באמת לקלוע בול למה שהבחורה מרוכזת בו, אבל כן חשוב שהבחורה תקלוט שאתה הבנת שהיא נמצאת בסיטואציה מסוימת (ככה לומדים איך להתחיל עם בחורה). לפעמים זה יכול להיות מאוד מצחיק. לדוגמא, תמיד כשאני רואה בחורה יושבת לבד בבאר או במועדון אני אגש אליה ומיד שואל אותה: "הדייט שלך הבריז לך?" גם אם זו לא הסיטואציה, היא עדיין תבין שזה מה שאני חשבתי והרבה פעמים תנסה להצטדק ולהסביר לי למה זה לא נכון. דוגמא נוספת היא כשאני רואה שתי בחורות הולכות יד ביד במקום מסוים (קניון, מועדון וכו'). מיד אשאל אותן :"כמה זמן אתן ביחד?" אני בעצם רומז להן שאני חושב שהן לסביות וגם אם זה לא נכון, זה יכול להיות מאוד מצחיק ומשעשע.
יש אנשים שיקראו לפתיח פוקוס פתיח סיטואציונלי. אתה מסתכל על הסביבה של הבחורה או על הסיטואציה בה היא נמצאת ומעיר על כך הערה. במקרה הזה אתה לא חייב להציג את עצמך, אתה לא צריך להגיד "הי" אלא פשוט להתחיל לדבר. אתה בעצם מניח מראש שהיא מעוניינת לדבר איתך כי אתה אדם מגניב. זו כמו נבואה שמגשימה את עצמה – בגלל שאתה מניח את זה מראש אתה גורם לזה להתגשם. מה שמדהים, זאת העובדה שפתיח זה כמעט תמיד עובד והוא עוזר מאד ללמוד איך להתחיל עם בחורה.

פתיח "לא קשור לחיים" סוג הפתיח הזה הוא אחד הפתיחים החביבים והאהובים עלי באופן אישי מ- אומנות הפיתוי. את הפתיח צריך לעשות בגישה קלילה עם חיוך קל. המטרה של הפתיח היא לשדר לבחורה שאתה בן אדם קליל, כיפי ומצחיק (בניגוד מוחלט לכל הגברים שמנסים להרשים אותה ולעשות עליה רושם טוב). אתה מגיע לבחורה ושואל אותה בשיא הרצינות משהו שאין בו טיפת הגיון. שוב אני חוזר, משהו לא הגיוני ולא קשור בכלל. דוגמאות:
"סליחה, איזה יום היום?" – להמשיך להתעקש ולשאול על היום כאילו שאתה באמת לא יודע.
"סליחה, למה אני לובש נעליים?" – קרדיט לגיל מכפר סבא שפיתח את זה במהלך אחת מהסדנאות שטח.

"את באה לפה הרבה?" – כן, אני יודע, זה פתיח מכיתה ב', אבל כשאומרים אותו עם חיוך, הבחורה תצחק ותמשיך לדבר איתך.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב